-
Je moet geen account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen op onze webshop. Tijdens het bestelproces kan je er voor kiezen om als gast te bestellen.
Het is wel voordelig om een account te creëren omdat je zo bijvoorbeeld makkelijker je eerder geplaatste bestellingen kan raadplegen en opvolgen. Daarnaast hoef je je facturatie- en levergegevens niet steeds opnieuw in te geven.
-
Je kan bij ons veilig betalen via volgende methodes: Bancontact, iDEAL en bankoverschrijving.
Als betaalpartner werken wij met Mollie, voor een veilige en geruste afhandeling.
-
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, houden we je steeds op de hoogte van de status van je bestelling.
Zo zul je eerst steeds een e-mailbevestiging van je bestelling ontvangen. Hierin sommen we alle details nog eens op. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam-folder.
Bij statuswijzigingen zul je ook steeds via e-mail op de hoogte worden gehouden.
Als je een account hebt, dan kan je de status van je bestelling ook steeds opvolgen in "Mijn account".
We maken gebruik van de volgende statussen:
- Nieuw: Je bestelling werd geregistreerd in ons systeem.
- In behandeling: We hebben je bestelling in verwerking genomen en zijn ermee bezig.
- Verzonden: We hebben je bestelling aangeboden aan onze verzendingspartner.
- Klaar voor afhaling: Indien voor je afhalen hebt gekozen, kun je vanaf dit moment je pakketje komen ophalen op de aangeduide locatie.
- Afgehaald: Je hebt je pakketje afgehaald.
- Geannuleerd: Je bestelling werd door ons of op jouw vraag geannuleerd.
-
Je kan een geplaatste bestelling online niet wijzigen.
Wil je toch nog graag een wijziging doorgeven, neem dan contact op met onze klantendienst en we bekijken hoe we je het beste kunnen helpen.
-
Je kan een geplaatste bestelling online niet wijzigen.
Wil je toch nog graag je bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.
-
Wil je een product bestellen maar ontbreekt de knop om het toe te voegen aan je winkelmandje?
Het is mogelijk dat het product op dat moment niet meer voorradig is. Daarnaast is de prijs eventueel ook nog niet bekend op dat moment.
-
We hebben regelmatig acties waarbij je een kortingscode kan gebruiken in het bestelproces.
Je kan de kortingscode invullen in je winkelmandje, waarna we de prijzen opnieuw berekenen. Afhankelijk van je code trekken we een bepaald kortingspercentage van de producten af. Mocht je een kortingscode hebben van een vast bedrag, dan wordt deze procentueel over de producten in je winkelmandje verrekend.
Wanneer de code alleen geldig is voor bepaalde producten, merken of categorieën, dan zal de korting enkel op die producten toegepast worden.
Je kan maar maximum één kortingscode per bestelling toepassen.
-
Is je betaling niet gelukt tijdens het afrekenen, dan kun je je bestelling opnieuw proberen te betalen.
Het is hierbij wel mogelijk dat bepaalde producten in je bestelling tijdelijk niet meer op voorraad zijn. We hebben de voorraad van deze producten namelijk even geblokkeerd tijdens je betaalstap, maar deze zullen later opnieuw beschikbaar zijn. We raden je dan aan het na een half uur opnieuw te proberen.
Mocht je problemen blijven ondervinden tijdens het afrekenen, neem dan contact op met onze klantendienst.
-
Voor elke bestelling die je plaatst bij ons, ontvang je een factuur. Deze factuur bezorgen we je steeds via e-mail en kan je ook raadplegen in "Mijn account" wanneer je over een account beschikt.
-
Je kan tijdens het bestelproces bij je facturatiegegevens instellen of je een zakelijke klant bent.
Hierbij dien je de bedrijfsnaam en btw-nummer in te vullen en aan te duiden of je onderneming btw-plichtig is.
-
Wanneer je als zakelijke klant een bestelling bij ons plaatst en je hierbij over een geldig btw-nummer beschikt met een adres in het buitenland (een ander land dan België) en tevens btw-plichtig bent, dan zal je bestelling automatisch intracommunautair afgehandeld worden.